Дуже важливе питання при виборі килимового покриття це де і хто його робив. Як правило, назви брендів виробників ковроліну зовсім нічого не говорять пересічному покупцеві. Та й у випадку з торговими мережами, власники з великим небажанням дають цю інформацію - в кращому випадку на ціннику повідомляють крім ціни, країну в якій був проведений ковролін. І можливості пошукати інформацію про виробника, не знаючи його назви, немає зовсім. І це дуже сумно. Адже, наприклад, ковролін, вироблений найдорожчим методом виробництва, але в нашій країні, має дуже погану якість: низька щільність ворсу, з поліпропіленової нитки та ще й з потягнути полотном. І зовні схоже, як дві краплі води, покриття відомого бельгійського бренду (це вітчизняне схоже на бельгійське, під нього і робили копію) має відмінну якість і велику популярність в світі, не дивлячись навіть на поліпропіленову нитку в його складі - якості домоглися дуже високою щільністю ворсу.

Взагалі в питанні вибору виробника варто було б довіритися фахівцеві, але за умови, що до нього є довіра.

Хоча перевірити правдивість рекомендацій досить нескладно.

  • поважаючий себе виробник не стане робити покриття з свідомо неякісної сировини: таким чином з поліпропіленової нитки килимових покриттів, зроблених нормальними виробниками, практично немає. Є винятки але їх не так багато.
  • існують маса додаткових характеристик отриманих в результаті досліджень і тестів які нормальні виробники постійно проходять.

Наприклад: у виробників з якими працюємо ми і рекомендуємо їх як нормальних це маса досліджень які вони проходять в незалежних інститутах різних спрямувань, які вивчають вплив різних матеріалів на здоров'я людини або зношуваність покриття в різних умовах експлуатації.

Всі характеристики якісного килимового покриття, виробником не те що не ховаються, а навпаки все робиться для того, щоб покупець про продукт дізнався якомога більше. Для простоти вони позначають свої покриття наочними піктограмами.

Наприклад можуть бути такі:


Цей знак набагато більше ніж просто емблема. Його наявність на продукції виробника говорить про те, що весь процес виробництва, від розробки до відвантаження покупцеві знаходиться під постійним контролем ряду європейських контролюючих організацій.

Мета цього контролю:

  • не допустити зміст будь-яких шкідливих для людини речовин
  • домогтися максимальної придатності продукту для алергіків
  • гарантувати ефективне зв'язування мелкодісперсіонного пилу і недопущення його присутності в повітрі

Це своєрідний Оскар в індустрії виробництва килимових покриттів. Отримали його тільки кращі і їх коло досить невелике.

Наявність цього знака свідчить про те, що ковролін відповідає найвищим міжнародним вимогам, зазначеним у всіх відомих Європейських інститутах. Випробування показали, що килимове покриття має здатність знижувати концентрацію токсичної дрібно-дисперсійного пилу в повітрі приміщення, а це важливо, тому що всім відомо, що пил, літаюча в повітрі викликає алергічні реакції. Килимові покриття у яких є Life Balance, отримали рекомендації від DAAB (Німецьке товариство алергії і астми), завдяки великому тестування. Вони перевірені на викиди токсичних органічних компонентів, таких як бактерициди, фунгіциди, інсектициди. При виробництві покриття не застосовуються пентахлорфенол, формальдегіди, азбест, вінілхлорид, фторхлоруглеводородов, пестициди.

У 2005 р. Німецьке товариство алергії і астми на замовлення Інституту навколишнього середовища провели дослідження на забруднення пилом в закритих приміщеннях. Опубліковані результати показали, що з 100 сімей, де були проведені дослідження, і в яких була гладка і жорстка підлога, концентрація дрібного пилу в повітрі була 62,9 мкг / м³. Це насправді вище, ніж допустимий мінімум. На вулиці допустимий мінімум встановлений на рівні 50 мкг / м³. У приміщеннях ж з килимовим покриттям концентрація дрібно-дисперсійної пилу становила 30,4 мкг / м³. Це особливо важливо, тому що люди в середньому витрачають 90% свого життя в закритих приміщеннях. І такого ефекту можна добитися застосовуючи тільки якісний ковролін.


Сертифікат GUT

Сертифікат GUT, що видається на підставі оцінки продукту Товариством екологічно чистих килимових покриттів (засновано в 1990 р), свідчить, що дане текстильне покриття для підлоги надзвичайно безпечно для навколишнього середовища і людини на всіх етапах свого життєвого циклу - від виробництва і укладання до експлуатації і повторної переробки. Широка програма випробувань і контрольних тестувань підлогових покриттів у відповідності з найжорсткішими вимогами виконується в офіційно визнаних лабораторіях в багатьох країнах Європи.


Блакитний ангел 

 

«Блакитний ангел» - одна з найстаріших екологічних маркувань Німеччини, є національним стандартом, визнаним багатьма забудовниками і архітекторами. Маркування підтверджує, що ці покриття нешкідливі для здоров'я, рівень виділення шкідливих речовин низький, в їх склад шкідливі компоненти не входять.


VOC emissions 

 

- це виділення шкідливих летючих речовин в атмосферу. З 2012 року екологічне маркування про виділення шкідливих речовин стала обов'язковою для всіх видів будівельно-оздоблювальних матеріалів у Франції. Маркування здійснюється за жорстким стандартам сертифікації, на підставі якої виробник отримує свій клас безпеки. У маркуванні чотири класи: A+ (найвищий, з незначним виділенням), A, B, C (найменший клас, значний рівень виділення).

З 1 вересня 2013 року, всі підлогові покриття, що продаються на ринку Європи, обов'язково повинні проходити тест на викид летючих речовин в навколишнє середовище. Те ж стосується і ковроліну, так як килимове покриття фарбується барвниками. Якщо на маркуванні ковроліну стоїть знак А+, значить таке покриття не містить фталатів, фенолів, а якщо і містить, то саме мінімальну кількість, і його спокійно можна стелити у себе вдома. Адже не всі знають, що фталати і фенол - це летюча речовина, яке дуже небезпечно для здоров'я. Фталати можуть стати причиною онкологічних захворювань, проблем з ендокринною системою, безпліддям у жінок і у чоловіків, проблем з астмою.


Рекомендації національного суспільства по будівельним технологіям (Знак контролю якості «Ü»)

 

Німецький інститут будівельних технологій (DIBt) вимагає, щоб всі текстильні або пружні покриття для підлоги, що використовуються в приміщеннях, по виділенню шкідливих речовин відповідали певним нормативам VOC, тільки так можна створити здорове середовище для людей, що знаходяться в цих приміщеннях. Комітет з оцінки будівельних матеріалів по їх впливу на здоров'я людини (AgBB), куди увійшли представники федеральних і національних, установ охорони і природоохоронних організацій, розробив відповідні нормативні вимоги. Крім інших рішень, Комітет ухвалив, що після початкової сертифікації покриття для підлоги повинні проходити щорічну перевірку.

І це лише невелика частина характеристик. Існує ще цілий ряд тестів, сертифікатів і перевірок.

Є ще і маса експлуатаційних параметрів, які, для наочності також представляються для покупця у вигляді піктограммок.


Наприклад цей набір:

говорить про те, що це покриття придатне для комерційного використання з високою інтенсивністю (33 клас для килимових покриттів максимальний). На ньому допустимо використання меблів на роликах. Воно придатне для використання на сходах. Антистатично. Придатне для підлог з підігрівом. Легко укладається і стикується. Має другий клас комфорту (максимально 5 корон)

Що ж ми маємо в реаліях нашого ринку, на прикладі найбільшого будівельного гіпермаркету нашої країни.

Ми провели експеримент.

Під виглядом звичайного покупця ми пішли в відділ з ковроліном і почали задавати питання, які б на нашому місці міг би поставити будь-який їх клієнт, з усвідомленим підходом до вибору килимового покриття. На відміну від будь-якого іншого товару в гіпермаркеті, на інформаційних табличках з ковроліном була тільки ціна, країна виробник, назва колекції і ширина рулону. На питання з чого зроблено покриття, продавець-консультант чесно зізнався, що з поліпропілену. Питання чи є в їхньому асортименті що то краще він зробив ображений вигляд і відповів, що все їх покриття виключно якісне. І взагалі, що ми маємо на увазі під поняттям краще? Трохи краще - це з поліаміду. "А де планується експлуатувати це покриття?" - резонно запитав консультант. "У дитячій" - відповіли ми. "Так вам цілком вистачить і покриття з поліпропілену. Поліамідний ковролін витримує великі навантаження і його застосовують в комерційних приміщеннях. А наш асортимент розрахований на побутове застосування. Тому в нашому гіпермаркеті виключно покриття з поліпропілену."

Ми спочатку розгубилися від такої логіки і деякий час не могли сформулювати наступне питання. Методички для консультантів складені професійно. Навіщо викидати гроші на поліамід, якщо в квартирі витримає і поліпропілен. "А як же фарба? Він пофарбований зверху, а не в масі. Поліпропіленова нитка не має пам'яті ворсу і зламається. А як він вплине на здоров'я нашої дитини? Проходив він хоч якісь випробування і дослідження, перш ніж ви його рекомендуєте стелити в дитячу? " На ці питання була одна відповідь: "Ми продаємо виключно якісне покриття і це підтверджує сертифікат якості виданий державним органом і цей ковролін абсолютно нешкідливий, про що говорить гігієнічний висновок, так само державного зразка" Завіса :) На наше зауваження про якість самого державного органу який видає подібні сертифікати і гігієнічні висновки він просто мовчав і мило посміхався, всім своїм виглядом показуючи, що "я все розумію .... просто робота така".

 

Частина 5 (Назад ...)                                                                                                                            



 

Перейти в каталог