Перш ніж Ви будете шукати можливість потрапити в наш каталог і намагатися знайти потрібний Вам ковролін, хотілося б нагадати, що завжди краще подумати, перш ніж щось зробити і потім шкодувати, що купили марну, а часто і дуже шкідливу річ, яка, в випадку з килимовим покриттям, буде щодня Вам нагадувати про Вашу легковажності на етапі вибору.

 

 

"Думати - найважча з робіт. Мабуть, тому так мало людей нею займаються» ― Генрі Форд.

 

Якщо ж Ви вважаєте, що Ваших знань досить, для того, щоб вдало вибрати і купити ковролін, то у Вас завжди є можливість спуститися вниз цього тексту і піти в наш каталог ковроліну, клацнувши відповіднe посилання.

Хочеться відзначити, що основну частину клієнтів, які купують ковролін з асортименту нашого магазину, об'єднує одна обставина - деякий час назад (як правило, не більше року), вони вже купували ковролін (в основному з асортименту будівельних гіпермаркетів типу "Епіцентр" або в магазинах ковроліну які торгують килимовими покриттями подібної якості), і переконалися в невідповідності його якості своїм очікуванням після чого вникли в подробиці, що визначають якість килимового покриття.

Таких ситуацій могло і не бути, якби при першій покупці, на етапі вибору, у них була об'єктивна інформація про ті параметри, які характеризують ковролін і безпосередньо впливають на його якість. На жаль "сертифікат якості" в реаліях нашої країни, з цією самою якістю ніякого зв'язку не має, не кажучи вже про гігієнічні сертифікати. Багато із нас бували в ситуаціях, коли тільки що куплена річ ще будучи новою вже була непридатна або малопридатна до використання. Але ж у всього, що продається є сертифікат якості.

Скупий платить двічі, а дурний - постійно. Хтось поскупився приділити час, а хтось гроші. Здавалося б, класична ситуація про "хто платить двічі". Але, не все так просто. На питання клієнта про якість ковроліну, будь-який продавець будь-якого будівельного гіпермаркету навчений відповідати так, як потрібно власнику, не вникаючи в подробиці і обмежуючись загальними фразами. Інше питання як асортимент гіпермаркету сформований його власниками.

 

Частина 2 (Далі ...)



 

Перейти в каталог