Так, саме малюнок, або якщо точніше дизайн і колір найчастіше стоять в основі пріоритетів вибору більшості. Природно, якщо ціна вибору вписується в уявлення цієї більшості про те, скільки може ковролін коштувати. Саме тому більшість так наполегливо намагається клікати не відкриваємі картинки на цій сторінці не вникаючи в суть написаного.

Після ціни і кольору в цьому списку пріоритетів - висота ворсу. На цьому список закінчується, і якщо запити до цих критеріїв реалізовані йде проба на дотик цього покриття і його покупка або пошук більш приємного на дотик. Це можна порівняти з покупкою машини за кольором, тонування вікон, розміром коліс м'яким сидінням і приємною ціною при цьому нічого не знаючи про виробника і взагалі, про виробників, не розбираючись в характеристиках, не розуміючи, що вона потягне в обслуговуванні, наскільки безпечна, без тест-драйву та інше... Погодьтеся - нерозумно. Але це саме так, хоча дуже грубо і ціна питання непорівнянна.

Насправді якби вони знали вони надходили зовсім інакше. Біда в тому, що ніхто з більшості цих знань не шукає, а вони не так вже й глибоко лежать. Та й коли даєш ці знання просто так, ніхто їх не хоче брати. Більш того, стає дратівливими і часом агресивними. Мимоволі пригадується цитата з к / ф "Матриця": "...більшість не готові прийняти реальність, а багато настільки отруєні і так безнадійно залежні від Системи, що будуть битися за неї..."

Трохи менше року тому, мій приятель попросив підібрати хороший ковролін в дитячу. Дослівно вимоги до його якості звучали так: "...як собі..". Після того як я сказав, що 12 м. кв. необхідного йому дійсно хорошого килимового покриття коштуватимуть від 360 євро мінімум, він почухав потилицю і сказав, що порадиться з дружиною. Через тиждень прохання трохи видозмінилася і звучала вже від його дружини приблизно так: "...бачила в Епіцентрі гарненький ковролінчік з малюнком, дитині, допоможи купити зі знижкою..." Я почав пояснювати їм двом різницю між хорошим і тим, що вона вибрала , але був перерваний на самому початку недвозначним натяком, що мене просили допомогти купити зі знижкою саме те, що вони вибрали, а не мудрувати. І, як би, між іншим, було сказано, що за 360 євро ковролін повинен вміти читати вірші, а їм це ні до чого. Різниця між тим, що вони купили зі знижкою і тим, що рекомендував я склала в підсумку 290 євро. До слова сказати, вони люди, досить забезпечені і на найближчим часом у них було заплановано ще кілька покупок: їй Iphone 6, на зміну 5їй моделі, а він, через місяць, купив нові литі диски на свою Хонду, приблизно, в вартість айфона. Як то кажуть, все найкраще дітям :). Я не хотів би пов'язувати їх часті візити з дитиною до алерголога, останнім часом, з вигідною покупкою ковроліну, але мені здається вони починають щось підозрювати. У їхньому випадку в списку критеріїв при виборі ковроліну на першому і єдиному місці був один - ціна.

І це досить частий випадок. У всіх свої, зрозумілі їм системи цінностей. І говорити про те, що цей ковролін дорогий і його купують тільки багаті люди, не доводиться. Дуже часто люди, які в спілкуванні по телефону цікавляться у менеджера як можна добратися до нашого магазину на громадському транспорті купують якісний ковролін і практично не ставлять запитань - вони чітко розуміють, що саме вони хочуть і що таке якісне килимове покриття. У той же час цілком реально вислуховувати довгі спічі обурення про дорожнечу ковроліну для трудящих від власників припаркованих на нашій гостьовій стоянці престижних іномарок з модними литими дисками і розмахують останніми моделями айфонів. Ідуть вони залишивши після себе шлейф дорогих парфумів і неприємний осад, в найближчий отрекламований гіпермаркет. Купивши там ковролін, через рік розповідають всім своїм знайомим, що більше, взагалі, не варто звертати увагу на цей мішок який почав смердіти і, взагалі, ковролін - це зло.

Втім це не правило. Правило тут одне: більшість не читає і дивиться рекламу, а меншість думає і читає. А категорії "бідний" або "багатий" вони відносні: хто чим міряє. Обставини бувають різні і якщо у людини на даний період часу бюджет не дозволяє купити якісне покриття, то завжди можна пошукати альтернативні на цей час варіанти, вони завжди знаходяться. Але ця опція доступна тільки для думаючих людей. Решта йде в будівельний гіпермаркет купувати у усміхненого продавця-консультанта кота в мішку. Головне, почути від нього заповітне: "Це дуже якісний ковролін".

 

Частина 2 (Назад ...)                                                                                                                           Частина 4 (Далі ...)



 

Перейти в каталог